وصیت نامه شهید احمد کاظمی
خداوندا خود ميدانم بد بودم و چه كردم كه از كاروان دوستان شهيدم عقب
ماندهام و دوران سخت را بايد تحمل كنم. اي خداي كريم، اي خداي عزيز و اي
رحيم و كريم، تو كمك كن به جمع دوستان شهيدم بپيوندم.

+ نوشته شده در جمعه بیست و دوم دی ۱۳۹۱ ساعت 9:44 توسط فرشيد حيدري
|
پروردگارا! رفتن در دست توست، من نميدانم چه موقع خواهم رفت، ولي ميدانم که از تو بايد بخواهم مرا در رکاب امام زمان (علیه السلام) قرار دهي و آنقدر با دشمنان قسم خوردهات بجنگم تا به فيض شهادت برسم.