دعای مادر، اکسیر اعظم
سلام علیکم.حاج اقا نمیدانم خود معظم له جواب میدهند یا خیر ولی خواستارم که خود معظم له جواب دهند پس به معظم له این چنین میگوییم.سلام علیکم ایت الله العظمی میلانی پسری هستم شانزده ساله که مادری دارم که خیلی خیلی خوب هستند و هر کاری کنم نمیتوانم زحماتشان را جبران کنم میخواهم ان شاالله خود شخصتان چیزی بگوببد تا هم از طرف شما به مادرم بگوییم که اجرش با این همه نیکی به خانواده چیست و هم خودم خوشحال شوم که ایت الله العظمی میلانی به من هم چیزی گفته اند. التماس دعا.
نوید باریکانی
پاسخ
بسمه تعالی
السلام علیکم
به مادر سلام برسانید و بگوئید همیشه شما را دعا کنند که دعای مادر در حق اولاد اکسیر اعظم است. و شما در اطاعت و احترام ایشان کوتاهی نکنید.
موفق باشید - سید علی حسینی میلانی
منبع: سایت آیت الله سید علی حسینی میلانی
+ نوشته شده در جمعه هشتم شهریور ۱۳۹۲ ساعت 23:50 توسط فرشيد حيدري
|
پروردگارا! رفتن در دست توست، من نميدانم چه موقع خواهم رفت، ولي ميدانم که از تو بايد بخواهم مرا در رکاب امام زمان (علیه السلام) قرار دهي و آنقدر با دشمنان قسم خوردهات بجنگم تا به فيض شهادت برسم.